11 rossz szokás, melyen 30 után érdemes változtatnod a hosszú távú sikerhez!

11 rossz szokás

Azok a bizonyos egyetemi évek… Általában mindenről szólnak, csak az egészséges, tudatos életmódról nem (persze tisztelet a kivételnek). Nincs is ezzel semmi gond, mindennek megvan a maga ideje, viszont 30 körül már érdemes elgondolkoznod –ha eddig még nem tetted volna meg-, hogy mely szokásokat érdemes megtartani, melyek segítenek hozzá hosszú távon is az egészséges, sikeres élethez, karrierhez, kitűzött céljaid eléréséhez, melyek pedig kevésbé.

Ápoltság, egészség, pénzügyek és szabadidő…. Íme, 11 rossz szokás, melyen érdemes 30 után változtatnod a hosszú távú sikerhez!

1.Arcápolás

A férfi arcbőr később kezd öregedni, ezt már többször említettük, 30 után viszont ez a folyamat felgyorsul. Ha eddig még nem foglalkoztál arcbőröd ápolásával, itt az idő beszerezni legalább egy hidratáló arckrémet, lehetőleg férfiaknak. A férfi és a női arcbőr igényei nem teljesen egyeznek meg, hogy csak a legalapvetőbb különbséget vegyük, ilyen például a borotválkozás okozta bőrirritáció, mellyel a férfi arcbőr nap, mint nap találkozik.

2.Még mindig nem szoktál le a dohányzásról?

Akkor itt az ideje! Ha csak a főiskolán szoktál rá, már akkor is kb. 10 éve tart, a szervezetednek pedig semmi szüksége nincs rá, emellett pedig büdös, elsárgítja a kezedet, körmödet és irányítja a napi időbeosztásodat is.

3.Hasonló időben ébredj fel minden nap!

Elsőre jól hangozhat átaludni a hétvégi délelőttöket, viszont utána fáradtabban, kimerültebben fogsz ébredni a hétköznapokon. A kutatók szerint érdemes mindennap hasonló időben lefeküdni és felébredni, hétvégén pedig inkább délután is aludni, hogy kipihentebben ébredjünk hétköznap reggelente, így pedig hatékonyabban tudunk koncentrálni, dolgozni.

További cikk ebben a témában: A 10 leggyakoribb rossz szokás, ami miatt kimerült vagy!

4.Sport, edzés, testmozgás

Sport

Mindegy, hogy minek nevezzük és az is, hogy milyen sportot választasz végül, a lényeg, hogy mozogj minél többet.

Mindegy, hogy minek nevezzük és az is, hogy milyen sportot választasz végül, a lényeg, hogy mozogj minél többet.

Hogy egy-két hét után ne hagyjon alább a lelkesedés, érdemes olyat választani, amelyet szívesen csinálsz. Az egyre több munka, egyre nagyobb felelősség miatti fokozódó stressz, nyomás, feszültség levezetésére, az egészség megőrzésére, a szexuális élet fellendítésére és a sikerhez is hozzásegít a sport, a rendszeres testmozgás. Ha minél előbb elkezdesz sportolni, előbb-utóbb egy pozitív életforma változással is jár, amelyből hosszú távon csak előnyöd fog származni.

További cikkek ebben a témában: Hogyan válassz személyi edzőt? , 5 tipp a heti rutin kialakításához!, Átmozgató és osztott edzésprogram

5.Egészség

Kezdj el tudatosan táplálkozni, minőségi tápanyagokat, megfelelő mennyiségű folyadékot fogyasztani és figyelni a tested jelzéseire! Amikor pedig valami probléma van, azt idejében ellenőriztetni, kezelni. Valamiért sok férfi gondolja azt, hogy egy vizsgálat vagy egy éves szűrés nem férfias, de ez nincs így. A sikerek eléréséhez egy egészséges testre is szükséged van, így figyelj oda magadra! Fogd fel egy hosszú távú befektetésnek, ha így jobban hangzik!

6.Gazdálkodj okosan!

Az első fizetések sokszor nagyon könnyen méregdrága, sokszor felesleges holmikként köszönnek vissza – ez ugyanúgy igaz férfiakra és nőkre is. Egy idő után azonban érdemes komolyabban foglalkozni pénzügyeid kezelésével, kiadásokkal, bevételekkel, befektetésekkel, megtakarításokkal. Biztos, hogy mindent jól csinálsz?

A cikk folytatódik a 2. oldalon !

Pages: 1 2

Hirdetés

Hirdetés

Tetszett? Oszd meg másokkal is!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print