5 egyszerű tipp – így hozd ki a legtöbbet az ebédszünetedből!

Állandó pörgés, folyamatos stressz, meeting meeting hátán – kinek van ideje normális ebédszünetre? És egyáltalán miért nem elég az asztalnál gyorsan bedobni néhány falatot és menni tovább? hirdetés hirdetés Sokan elkövetik ezt a hibát és úgy gondolják, hogy produktívabb lesz a napjuk így, de ez az esetek legnagyobb százalékában tévedés. Nem csak a produktivitás, de …

Tetszett? Oszd meg másokkal is!

hirdetés

stresszcsökkentés - ebédszünet

Állandó pörgés, folyamatos stressz, meeting meeting hátán – kinek van ideje normális ebédszünetre? És egyáltalán miért nem elég az asztalnál gyorsan bedobni néhány falatot és menni tovább?

hirdetés
hirdetés

Sokan elkövetik ezt a hibát és úgy gondolják, hogy produktívabb lesz a napjuk így, de ez az esetek legnagyobb százalékában tévedés. Nem csak a produktivitás, de a kreativitás, reagáló és döntő képesség is csökken, az általános hangulatról már nem is beszélve. Megéri akár csak néhány percre is, de kiszakadni a feladatok közül és mással foglalkozni, más közegben elfogyasztani az ebédet vagy csak váltani néhány szót a hétvégi tervekről az egyik kollégával. Felfrissülve visszatérve hatékonyabban és nem utolsó sorban jobb közérzettel telik a következő etap.

Íme, 5 egyszerű tipp – hogyan hozd ki a legtöbbet az ebédszünetből?

1.Minőségi ebéd kaja-kóma nélkül

A gyorskaják, zsíros falatok helyett válassz friss ételeket, amelyek nem csak az egészségedre, de a délutáni közérzetedre is jobb hatással vannak.

2.Séta

Akár a kávéért, akár pékségbe, boltba, étterembe – ami a környéken elérhető, de ha teheted házhoz rendelés helyett sétálj el érte. Fogyaszd el itt a kávéd, ebéded majd sétálj vissza. Akár csak egy néhány perces fizikai aktivitás is csodákra lehet képes a hangulatodra, közérzetedre, kreativitásodra.

hirdetés
kávészünet
Házhoz rendelés helyett sétálj el a közeli kávézóba, étterembe és fogyaszd el itt a kávéd, ebéded majd sétálj vissza.

3.Lift helyett lépcső

A sétát fokozhatod még azzal, hogy lift helyett a lépcsőt használod. Ezt megteheted a nap folyamán többször is.

4.Ebéd a kollégákkal

Ne csak egyedül vagy az asztalodnál ebédelj, de a kollégáiddal vagy egy közelben dolgozó barátoddal is. Egy rövid ideig, ha teljesen másról beszélsz, másra fókuszálsz, mint a munka és a napi teendők, folyamatos problémák, ki tud kapcsolni, fel tud tölteni a következő etapra.

ebéd - iroda
Ne csak egyedül vagy az asztalodnál ebédelj, de a kollégáiddal vagy egy közelben dolgozó barátoddal is.

5.Ebéd a parkban

Csökkentsd a stresszt és tölts el néhány percet – ha teheted – egy közeli parkban. A zöld környezet, a friss levegő és néhány mély légzés hatására könnyebb lesz folytatni a napot.

hirdetés
hirdetés

Tetszett? Oszd meg másokkal is!
Előző cikk Minden, amit a bőr cipő ápolásáról tudnod kell!
Következő cikk 3 daytime koktél, amit még idén nyáron neked is ki kell próbálnod!