Testtartás javító edzés – nem csak ülő munkát végzőknek

Miért fontos a tartásjavítás és hogyan kezdj hozzá? IF BUSINESS CLASS #POWER

Tetszett? Oszd meg másokkal is!
  • 174
    Shares

hirdetés

testtartás - ülő munka - egészség - prevenció

A testtartás az általános közérzetre éppúgy jelentős hatással van, mint a határozott, erőt sugárzó magabiztos fellépésre és az egészségre.

A helytelen testtartás következtében kialakuló, vagy már meglévő derék, -hát, -váll, esetleg végtag fájdalom nemcsak megnehezíti ugyanis a mindennapi életet, de az első benyomást is meghatározza.

hirdetés
hirdetés

Miért van szükség a testtartás rendszeres karbantartására?

A helyes testtartás egyik legnagyobb ellensége az ülő életmód, amit a modern ember már iskolás korban elkezd tökéletesíteni. Az ülő életmód miatt sok időt töltünk inaktivitásban és olyan pózban, ami nem kedvező a testnek, amely alapvetően mozgásra lett kifejlesztve.

Az egyik legáltalánosabb elváltozás az ülő munka következtében alakul ki, amikor gyakran előre esik a váll és a fej centinként egyre nagyobb terhet ró a hátsó nyakizmokra, ennek következtében pedig az állandóan feszült, megrövidült nyakizmok nyak- és hát fájdalmat okoznak a hátsó régióban. Szintén gyakran vezethető vissza az állandó derékfájás, váll-,végtag- vagy éppen csípő fájdalom a helytelen testtartásra.

A fájdalom elkerülése mellett a helyes testtartás az egészség megőrzése szempontjából is fontos, ráadásul pozitív hatással van a fizikai és mentális teljesítőképességre is. Jó hír viszont, hogy rendszeres edzéssel akár otthon, eszközök nélkül is fejleszthető. Magabiztos fellépés, prevenció és erő, amire a következő lépéshez biztosan szükséged lesz!

hirdetés

30 perces testtartás javító edzés Szívós Zolival – nem csak ülő munkát végzőknek!
Csatlakozz az IF BUSINESS CLASS klubhoz és kezdj hozzá még ma!

hirdetés
hirdetés

Tetszett? Oszd meg másokkal is!
  • 174
    Shares

Előző cikk Kortárs művészet tizenhét napon át - CAFe Budapest
Következő cikk Dzsudzsák Balázs Shane Tusup irányításával készül