Itt a Mercedes-Benz S 580 e, a gyártó továbbfejlesztette zászlóshajójának felszereltségét
Az S 580 e megjelenésével ünnepli a Mercedes-Benz a negyedik generációs hibrid hajtásrendszerének premierjét az új S-osztályban.
Az S 580 e megjelenésével ünnepli a Mercedes-Benz a negyedik generációs hibrid hajtásrendszerének premierjét az új S-osztályban.
Mi a következő úti cél? Támogatott tartalom.
A Volvo almárkája nem csak a fejlesztések területén ígér merőben új koncepciót.
A Sián névadás – azaz villámcsapás, ahogy Bologna környékén mondják – jól jelképzei a Lamborghini legújabb fejlesztését, amelyben egy V12-es benzinmotor és egy villamos hatjás együttesen 800 lóerő feletti teljesítményt, 350 km/h végsebességet ötvöz a márkától megszokott látványos formavilággal.
A Kia a korábbi híresztelések után most hivatalosan is bemutatta a plug-in hibrid hajtásláncot, amellyel a Ceed Sportswagon és az Xceed modellekben találkozhatunk először.
A Ford bejelentette, hogy jövőre kaphatók lesznek az új, 48 voltos mild hybrid hajtású Fiesta és Focus EcoBoost Hybrid modellek.
A Toyota bemutatta az új Prius hibrid AWD-i összkerékhajtású rendszerét, amelyben a hátsó kerekekhez egy extra elektromotor kapcsolódik.
A tisztán elektromos hatótávolság 50 százalékkal nő, a károsanyag-kibocsátás 10 százalékkal csökken a BMW ígérete szerint a jövő évtől kapható új BMW 330e hibriddel.
Nagyot álmodtak a Mercedes mérnökei, amikor egy éve bejelentették a hárommillió dolláros, Forma-1-es technikákra épülő utcai sportkocsi kifejlesztését, azonban most úgy tűnik, kissé alábecsülték az ezzel járó feladatokat.
2019-től az elektromos hajtással szerelt járművek esetén a forgalomba hozatal feltétele lesz, hogy mesterséges hangot adjon ki, 2021-ig pedig a már forgalomban levő járműveket is fel kell szerelni egy ilyen kiegészítő berendezéssel.