Befellegzett a pandémia előtti irodai kultúrának
A koronavírus-járvány lecsengésével egyre több óriáscég hívja vissza az irodába a munkavállalóit, csakhogy a pandémia előtti szervezeti kultúrát ennyi idő után már nem lehet visszaépíteni.
A koronavírus-járvány lecsengésével egyre több óriáscég hívja vissza az irodába a munkavállalóit, csakhogy a pandémia előtti szervezeti kultúrát ennyi idő után már nem lehet visszaépíteni.
Egy friss kutatás is alátámasztja: a Z generáció képviselői 2024-ben pénzügyi területen is jelentős újévi célokat fogalmaztak meg. Máris eláruljuk, milyen vágyak, késztetések mozgatják e fronton a huszonéves nemzedéket.
A Kaliforniai Egyetem felmérése kimutatta, hogy a 13-24 év közötti korosztály számára egyre kevésbé vonzók a nagyjátékfilmekben és sorozatokban megjelenő szexuális tartalmak.
Az úgynevezett Z generációhoz tartozó munkavállalók már nem elsősorban materiális javakat, hanem élményeket gyűjtenek. Ez a szemléletmód a megtakarítási szokásaikban is megmutatkozik.
Mentálisan kifejezetten romboló hatású a közösségi média használata az úgynevezett Z generáció – vagyis az 1990-es évek második fele és a 2010-es évek első fele között született fiatalok – számára egy új tanulmány szerint.
A magyar Y és Z generáció számára – derült ki a PwC legfrissebb kutatásából.