Pharrell Williams a Louis Vuitton új kreatív igazgatója
Az amerikai zenész, producer, Pharrell Williams lesz a Louis Vuitton férfi divat vonalának új kreatív igazgatója – jelentette be a vállalat kedden.
Az amerikai zenész, producer, Pharrell Williams lesz a Louis Vuitton férfi divat vonalának új kreatív igazgatója – jelentette be a vállalat kedden.
Új, otthoni tévészolgáltatást indít a Yettel, a szolgáltatás február 14-től nyílt tesztidőszakkal indul.
Részvényvásárlással tovább nő a BDPST Csoport részesedése a Waberer’s International Nyrt.-ben – olvasható a Budapesti Értéktőzsde honlapján kedden közzétett kibocsátói tájékoztatásban.
A Széchenyi Kártya MAX+ és a Baross Gábor Újraiparosítási Hitelprogram meghirdetésével összeállt az a termékkínálat, amely arra hivatott, hogy állami támogatás mellett biztosítsa a hazai kis- és középvállalatok finanszírozását.
Vasárnap este folytatódott az RTL üzleti showműsora, a Cápák között. Az ötödik évad hatodik adásában ismét öt vállalkozó mutatta be vállalkozását a befektetőknek, akik ezúttal is vegyes érzelmekkel fogadták az üzleti ajánlatokat.
Az OTP Bank történetének legjelentősebb és legkomplexebb akvizíciójával a régió ötödik országában válik piacvezetővé.
Az MSI, a világvezető laptop márka megtartotta vadonatúj laptopokról szóló, az MSIology: The Leap to Singularity virtuális eseményét.
Új készségek elsajátítása, érdeklődési kör szélesítése, az egészség megőrzése vagy éppen a kapcsolatok ápolása – mind olyan befektetés, amely garantáltan megtérül a következő években.
Rossz választ adott a Google új, mesterséges intelligencián alapuló chatbotja egy reklámvideóban az amerikai James Webb űrteleszkópról, ami megrendítette a befektetők bizalmát
A Web3 és a metaverzum önmagában nem forradalmi megoldás, a ChatGPT és a chatbotok viszont legalább olyan fontossá válhatnak, mint a PC és az internet – véli Bill Gates, akit az AI lenyűgöz, míg a WEB3 és a metaverzum untat.
A megoldás lényege, hogy a jelenet hátterében nem valódi díszletet, hanem LED falak alkotta képeket használnak. Így nagyságrendekkel csökkenthető a produkciók utazási és szállítási költsége, valamint ökológiai lábnyoma.
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a Wizz Air légitársasággal szemben, mivel az online jegyvásárlás során vélhetően megtévesztéssel tereli a fogyasztókat feláras szolgáltatásai felé – jelentette be a GVH kedden.