A Tesla után tequilát is árulna Elon Musk

schmidi schmidi | 2018.10.15 | Gasztró & Utazás | Olvasási idő: 3 perc
A Tesla után tequilát is árulna Elon Musk

A villanyautók elterjesztése és az űr meghódítása után Elon Musk újabb területen szeretné kipróbálni magát. A Twitterre kiposztolt információk szerint saját tequila márkát alapítana, amelynek a nevére már benyújtotta a védjegyoltalom kérelmét.

A Tesla környékén folyamatosak a történések, botrányos időszakok és sikersztorik váltják egymást. Az utóbbi időszakban már több autót adtak el az Amerikai Egyesült Államokban, mint a Mercedes-Benz, azonban ez önmagában még nem elég a túléléshez. A következő hónapokban dollármilliókat kell felmutatniuk, hogy a hiteleiket törleszteni tudják, és a vállalat működése fenntartható legyen. A nyomás láthatóan nem csökkenti Elon Musk kreativitását, nem gátolja újabb terveinek megvalósításában.

Az USA szabadalmi hivatalához benyújtott kérelem szerint „Teslaquila“ márkanév alatt – a Tesla és a tequila szavak összeolvasztásával – szeretne egy új italmárkát létrehozni. A pletykákat maga Musk is megerősítette, szóban és képben egyaránt, ugyanis az új márka tervezett logóját is kiposztolta. A tipográfia egyértelműen az autómárkára utal, a logó alatti szöveg pedig spanyolul: „100% tiszta Agávé”.

Teslaquila

Kép forrása: Elon Musk

A Zip2, az X.com, a PayPal, a SpaceX, a Tesla a SolarCity, a The Boring Company után egy italmárka? Az elmúlt évek alapján Musknál semmi sem lehet igazán meglepő. Az egész egy április elsejei tréfának indult, azonban úgy tűnik nem maradt annyiban. A Tesla vezére akkor egy olyan tweettel borzolta a kedélyeket, amelyben azt írta, hogy a vállalat csődbe ment, majd mentegetőzésül egy olyan fotót töltött fel, amelyen egy Tesla 3 mellett fekszik kiütve, állítólag három üres Teslaquila üveg társaságában. A név ötlete tehát már akkor megvolt, a bejegyzésre pedig mostanában került sor. A beadvány szerint a márkanév agávé-párlatra és kék agávé-párlatra vonatkozik.

Arra, hogy az italforgalmazásból származó bevétel menti meg a Teslát, kevés esély van, bár korábban volt már rá példa, hogy sztárok ilyen módon jussanak kiegészítő jövedelemhez. George Clooney például szintén tequilát forgalmazott „Casamigos” márkajelzéssel, amelyet néhány év után kompletten eladott a Diageo konszernnek, ezzel pedig kereken egymilliárd dollárt keresett.

Iratkozz fel hírlevelünkre és értesülj elsőként az újdonságokról!