Miért köszön el 25 év után híres, ausztráliai luxushotelétől a Versace?
Bombaként robbant a hír, hogy 25 év után lekerül a cégér az ausztrál Gold Coast ikonikus luxusszállodájáról, a Palazzo Versacéról.
Bombaként robbant a hír, hogy 25 év után lekerül a cégér az ausztrál Gold Coast ikonikus luxusszállodájáról, a Palazzo Versacéról.
A nyár az óraiparban is egy álmosabb időszak, de a végére a Rolex gondoskodott róla, hogy felrázza. Augusztus végén a svájci óragyártó bejelentette, hogy felvásárolta a Bucherer nemzetközi óra- és ékszerkereskedő céget.
Se az Indiana Jones 5, se a Mission: Impossible 7 nem tudott elég pénzt gyűjteni a jegypénztáraknál, hogy nyereséges legyen.
A pandémia alatt látványosan megnőtt a Zoom felhasználóinak száma, hiszen a szolgáltatás milliók számára biztosította a személyes jelenlét nélküli, mégis intenzív, élő munkakapcsolatot.
Most már nem kell begépelni az ügyfélszolgálat hívása után a rengeteg titkos kódot, mert egy push üzenet fogadásával kiváltható ez a folyamat.
Idén májusban kezdte meg 11 éves börtönbüntetését Elizabeth Holmes, a Theranos nevű biotechnológiai startup alapítója, aki dollármilliárdokat csalt ki befektetőtől egy nemlétező genetikai elemző eljárásra. Sikerében kulcsszerepet játszott mesterségesen elmélyített, „férfiasított” hangja.
A Heineken holland söripari vállalat, a világ második legnagyobb sörgyártó cége szimbolikus 1 euróért adta át oroszországi leányvállalatának összes részvényét az orosz hátterű Arnest csoportnak.
Még egy kedvezményes hitel indul a Széchenyi Kártya Programon belül. Az agrárvállalkozásoknak most már általánosan hozzáférhetővé teszik a fix 5 százalékos folyószámlahitelt, ami jóval kedvezőbb lesz, mint az Agrár Széchenyi Kártyával jelenleg elérhető finanszírozási lehetőség.
A mesterséges intelligencia társadalmi, etikai és a biztonsági kockázataitól tartanak leginkább a döntéshozók – ismertette az EY nemzetközi tanácsadó cég 1200 vezérigazgató bevonásával készült nemzetközi kutatását kedden.
A médiaóriás legelső szolgáltatása, a postai DVD-kölcsönzés még 1998-ban indult, és kész csoda, hogy nem szűnt meg rögtön, amikor ránk köszöntött a streamingplatformok virágkora.
Úgy tűnik, hogy a marketingtervnek már nemcsak egy terméket kell eladnia – a szakértők szerint a legjobbak életstílust hirdetnek, a közösség és akár az önfejlesztés ígéretével együtt. Bónusz pont, ha a kampányban szerepel a Barbie rózsaszín.
A 2008-as gazdasági válság óta most először csökken a dollármillimosok száma a világban – derül ki az UBS svájci bankcsoport friss jelentéséből.