Miért szűnik meg 70 év után a német válogatott és az Adidas együttműködése?
A német labdarúgó-szövetség (DFB) nemrég bejelentette: 2027-től a Nike lesz a válogatott hivatalos beszállítója.
A német labdarúgó-szövetség (DFB) nemrég bejelentette: 2027-től a Nike lesz a válogatott hivatalos beszállítója.
“Itt az ideje, hogy búcsút ints a régi rekordjaidnak” – ezzel a szlogennel reklámozza új országúti versenycipőjét a Nike. De vajon mitől olyan egyedülálló a piacon néhány héttel ezelőtt debütált lábbeli?
A brit Brand Finance által összeállított lista a világ 50 legértékesebb ruhamárkáját vonultatja fel.
.SWOOSH néven a Nike elindította digitális közösségét a metaverzumban, ahol a kreatív sneakerheadek megtervezhetik saját virtuális sportcipőjüket.
Peter Moore legendás tervező, a mai sneaker kultúra meghatározó alakja április 29-én pénteken, 78 éves korában elhunyt, alkotásai azonban tovább őrzik majd a nevét. Munkássága felbecsülhetetlen, most négy legfontosabb dizájnjával emlékezünk rá.
A sportcipőt a Nike társalapítója tervezte eredetileg Harry Jerome kanadai olimpikon számára és fontos mérföldkő volt a Nike történetében.
Kobe Bryant sem volt elégedett az együttműködéssel.
A legújabb Nike sportcipő azoknak készült, akik nem szívesen fecsérelnek időt olyan dolgokra, mint például a sportcipő felvétele.
A You Can’t Stop Us egy bitang jó reklám. Csak végtelenül képmutató.
A kosárpályák legendája, aki nemcsak a sportág történelmét írta át, de az első atléta volt a világon, aki milliárdos lett.
Kalapács alatt Michael Jordan ikonikus sportcipője. Az online aukció május 17-ig tart, de a licit már most 160 ezer dollárnál jár.
Új esélyt kaptak a gyárak padlójára lehullott maradékok, hogy hasznos tárgyakká válhassanak.