Miért baleseteznek ennyit a Xiaomi vadonatúj autójával?
Március 28-án indult el hódító útjára a Xiaomi első elektromos autója, az SU7, melyre egyetlen nap leforgása alatt közel 90 ezer megrendelés érkezett.
Március 28-án indult el hódító útjára a Xiaomi első elektromos autója, az SU7, melyre egyetlen nap leforgása alatt közel 90 ezer megrendelés érkezett.
A következő negyedévben újabb Xiaomi-készülékekre érkezik meg a gyártó HyperOS néven ismertté vált vadonatúj kezelőfelülete, mely a hosszú évek óta használt MIUI rendszert váltja.
A Xiaomi részvényei mintegy 16 százalékot ugrottak, miután a kínai tech-óriás múlt héten bemutatott első elektromos autója komoly érdeklődést váltott ki: egy nap alatt közel 90 ezer előrendelés érkezett a sportos EV-re.
Megérkezett a Xiaomi elektromos autója. A Xiaomi SU7 közel 650 kilométeres hatótávval és Kínában mintegy 4000 dollárral kedvezőbb árról indul, mint a Tesla Model 3.
Kiugró érdeklődés kísérte a Xiaomi első elektromos autójának bemutatóját a 2024-es Mobil Világkongresszuson.
A főként okostelefonjairól ismert Xiaomi megosztotta a nyilvánossággal a legfontosabb információkat, melyeket a kínai vállalat hamarosan megjelenő villanyautójával kapcsolatban tudni érdemes.
A Xiaomi MS11-et valószínűleg Modenaként emlegetik majd a piacon, és három különböző verzió készülhet belőle.
Autóipari források szerint a Xiaomi négy modellt tervez piacra dobni, amelyek közül az első prototípus bemutatására már csak néhány hetet kell várni: Lei Jun augusztusban végre leránthatja a leplet a vállalat első elektromos autójáról.
Az Apple egy év után került ismét az élre, piaci részesedése ugyanakkor 1 százalékponttal csökkent a 2020. negyedik negyedévi 23 százalékról.
A litván védelmi minisztérium múlt kedden a kínai gyártmányú mobiltelefonok vásárlásának kerülését, valamint a meglévő készülékek kidobását javasolta a litván Országos Kiberbiztonsági Központ új jelentése nyomán.
17 százalékos piaci részesedéssel megelőzve az Apple 14 százalékát a globális okostelefon-piac második negyedévében már a második helyen zárt a kínai gyártó.
A vállalat globálisan kiszállított készülékeinek száma elérte a 49,4 millió darabot az idei első negyedévben, piaci részesedése pedig 14,1 százalék volt.