10 milliárd eurós piac nyílik meg a magyar webáruházak számára
A nemzetközi e-commerce piac hatalmas vásárlóbázist kínál a hazai webshopoknak, akik azonban eddig nehezen tudták felvenni a versenyt a helyi webáruházakkal az érintett országokban.
A nemzetközi e-commerce piac hatalmas vásárlóbázist kínál a hazai webshopoknak, akik azonban eddig nehezen tudták felvenni a versenyt a helyi webáruházakkal az érintett országokban.
Kényelmes és gyors – a két legfőbb érv az online rendelés mellett.
Egy átlagos online vásárló három különböző felületről tájékozódik rendelés előtt, a vásárláskor a legfontosabb számukra a magyar nyelvű weboldal, a részletes termékleírás, a képek és az ár feltüntetése.
Kényelem, perszonalizáció és kreatív üzenetek – ezek a minimum elvárások 2021-re az e-kereskedelemben.
Ezzel párhuzamosan az online forgalom az első negyedévben 50, míg áprilisban 95 százalékkal nőtt az előző évhez képest.
A GVH is engedélyezte az összeolvadást – az indokolás szerint a lépés nem csökkenti jelentős mértékben a versenyt a műszaki termékek piacán.
Szeptember 14-én életbe lép a szigorúbb ügyfélazonosítási rendszer.
Szeptember 14-én Magyarországon is életbe lép a pénzügyi szolgáltatók szigorúbb ügyfélazonosításra vonatkozó szabályozása.
4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac.
A magyarok érdeklődnek a fenntartható divat és hazai márkák iránt, de kevés információjuk van róluk – elkészült a GLAMI Fashion (Re)search második része!
Az első teljes évben, 2020-ban egy Interspar méretű áruház forgalmát tervezik online lebonyolítani.