marketing
A magyar férfiak 89 százaléka aktívan részt vesz a nagybevásárlásokban
Így változtak meg a férfi fogyasztói szokások.
A TikTok már rég nem a tátogó tinik platformja – így hódítsd meg a még kiaknázatlan magyar piacot!
Mára több mint 700 millió aktív havi felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő közösségi csatornája.
Hogyan jellemeznéd 2020-at egyetlen szóban?
A Twitter elindította az év kihívását, amely alig három nap alatt 260 ezer kedvelésnél és több mint 118 ezer kommentnél tart.
Farkas Zsolt: Ne hagyd, hogy hiábavaló legyen a válság!
Hogyan teremtsd meg a stabilitást a folyamatosan változó üzleti környezetben? Érdemes-e válságban megvágni a marketing költéseket? Mi 2020 legfontosabb vezetői képessége?
Nincs időnk kísérletezni – ez a konferencia a lényegről szól
Alkalmazkodás, újratervezés, stratégia alkotás és örökérvényű értékek, amelyekre válságban és békeidőben egyaránt lehet építeni. Támogatott tartalom.
Hullámzik, de még biztos lesz folytatása a Coca-Cola plakátjának az online térben
A Silberstein and Partners és az Ynsight Research megvizsgálta a Coca-Cola botrány online és közösségi médiás visszhangjait.
A közösségi média sötét oldala – mennyire vagy manipulálható?
A válasz röviden: IGEN. Ha “NEM”-mel válaszoltál, akkor még jobban manipulálható vagy, mint gondolnád.
Az adaptáció képessége az egyetlen biztos kulcs 2020 legjelentősebb 30 üzleti trendjéhez
„Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.” Elkészült a TrendLab 2020-as előrejelzése.
Az év digitális eseménye – UBER keynote-tal
HVG growth hacking konferencia – kreatív üzletszerzés adatvezérelt marketinggel