cikkek a tagben

marketing


A magyar férfiak 89 százaléka aktívan részt vesz a nagybevásárlásokban

Tovább olvasom

A TikTok már rég nem a tátogó tinik platformja – így hódítsd meg a még kiaknázatlan magyar piacot!

Tovább olvasom

Farkas Zsolt: Ne hagyd, hogy hiábavaló legyen a válság!

Tovább olvasom

tiktok hirdetés magyarország

Mára több mint 700 millió aktív havi felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő közösségi csatornája.

A Twitter elindította az év kihívását, amely alig három nap alatt 260 ezer kedvelésnél és több mint 118 ezer kommentnél tart.

Farkas Zsolt - Evolut Agency

Hogyan teremtsd meg a stabilitást a folyamatosan változó üzleti környezetben? Érdemes-e válságban megvágni a marketing költéseket? Mi 2020 legfontosabb vezetői képessége?

Berze Márton - Onlife Üzleti Konferencia

Alkalmazkodás, újratervezés, stratégia alkotás és örökérvényű értékek, amelyekre válságban és békeidőben egyaránt lehet építeni. Támogatott tartalom.

Coca - Cola botrány 2019. augusztus

A Silberstein and Partners és az Ynsight Research megvizsgálta a Coca-Cola botrány online és közösségi médiás visszhangjait.

A válasz röviden: IGEN. Ha “NEM”-mel válaszoltál, akkor még jobban manipulálható vagy, mint gondolnád.

TrendLab 2020 - BrandFestival

„Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.” Elkészült a TrendLab 2020-as előrejelzése.

growth hacking - konferencia - Budapest - fárfimagazin

HVG growth hacking konferencia – kreatív üzletszerzés adatvezérelt marketinggel