7 luxus időmérő, amelynek mindegyikét az univerzum egy darabja teszi különlegessé
Idén különösen sok új modellt mutattak be meteoritból készült számlappal.
Idén különösen sok új modellt mutattak be meteoritból készült számlappal.
Az extravagáns darab nem is debütálhatott volna másként, mint a négyszeres NBA bajnok LeBron James csuklóján – a hab a tortán, hogy az óra tökéletesen passzol a Lakers színeihez.
Hosszú távú együttműködésre számíthatunk a Marvel Comics és az Audemars Piguet között.
A Rolex összesen 16 új órát mutatott be, köztük egy új Daytona és két Explorer modellt.
A Montblanc is beszállt az óragyártók aranylázába.
2020-ban az eladásai elérték a 8,5 milliárd dollárt, ezzel növelte a részesedését a svájci piacban, amely azonban a becslések szerint harmadával zsugorodott.
A Breitling az első óragyártó, amely házon belül ajánl ilyen szolgáltatást.
Az IWC első pilótaórája 1936-ban jelent meg, amikor az Egyesült Királyság katonai célokra egy olyan órát kért, amelyik képes kiállni a hőmérséklet-ingadozást és a mágneses mezőket.
“Mindkét márka a technológiából meríti az inspirációt, miközben a régi know-how-t az élvonalbeli, korszerű innovációkkal ötvözik.”
A svájci óragyártó és a brit luxus autómárka is fontos évfordulót ünnepel 2021-ben.
Az Omega már a jövőbe tekint, és a 2022-es téli olimpiára készül, amit Pekingben rendeznek majd.
Új perspektívában idő, szépség és természet.