A Rolex idei 3 legmarkánsabb újítása
A Rolex összesen 16 új órát mutatott be, köztük egy új Daytona és két Explorer modellt.
A Rolex összesen 16 új órát mutatott be, köztük egy új Daytona és két Explorer modellt.
A Montblanc is beszállt az óragyártók aranylázába.
2020-ban az eladásai elérték a 8,5 milliárd dollárt, ezzel növelte a részesedését a svájci piacban, amely azonban a becslések szerint harmadával zsugorodott.
A Breitling az első óragyártó, amely házon belül ajánl ilyen szolgáltatást.
Az IWC első pilótaórája 1936-ban jelent meg, amikor az Egyesült Királyság katonai célokra egy olyan órát kért, amelyik képes kiállni a hőmérséklet-ingadozást és a mágneses mezőket.
“Mindkét márka a technológiából meríti az inspirációt, miközben a régi know-how-t az élvonalbeli, korszerű innovációkkal ötvözik.”
A svájci óragyártó és a brit luxus autómárka is fontos évfordulót ünnepel 2021-ben.
Az Omega már a jövőbe tekint, és a 2022-es téli olimpiára készül, amit Pekingben rendeznek majd.
Új perspektívában idő, szépség és természet.
A Swiss Alp Watch Final Upgrade-ből mindössze 50 darab készült, ezek ára egyenként 30 800 dollár. Nem kevés pénz egy vizuális gagért.
2021-et egy igazán férfias játékkal indítja a svájci óragyártó.
Tovább emelkedhet a Patek Philippe Nautilus Ref. 5711/1A-010 modellek ára, amelyek már így is a bolti ár háromszorosáért kelnek el a használt piacon.