Magyarország első és ezidáig egyetlen cannes-i aranya mindent megváltoztatott

Igényesférfi.hu Igényesférfi.hu | 2022.07.08 | Üzlet & Siker | Olvasási idő: 3 perc
Magyarország első és ezidáig egyetlen cannes-i aranya mindent megváltoztatott

2000-ben a Republic Group a Vodafone magyarországi bevezetésének kampányáért megnyerte minden reklámos álmát, a díjak díját, a cannes-i Arany Oroszlánt.

A mai napig hazánk eddigi egyetlen cannes-i aranya mindent megváltoztatott: egy kis magyar ügynökséget repített a legnagyobbak közé, és indította el a máig példátlan sikertörténetet. Az azóta eltelt 25 évben a Republic begyűjtött szinte minden díjat, amit a magyar és a nemzetközi reklámversenyeken be lehetett, de itt sem állt meg.

A cannes-i Arany Oroszlántól a BrandFestiválon át Velence vörös szőnyegéig

A Republic Group beindította a régió mára egyik legnagyobb és legsikeresebb reklám és marketing szakmai fesztiválját, a BrandFestivalt azzal a céllal, hogy tudást, trendelőrejelzéseket és fejlődést osszon meg a hazai szakemberekkel. Az idén 21 éves rendezvényt négy kategóriában is a legjobbak közé választották a londoni Conference and Events Awardon.

Egy inspiráló kreatívügynökségnél elengedhetetlen, hogy folyamatosan kilépjen a komfortzónájából, hogy világszínvonalú munkákkal álljon elől. A Republic Group innovációs igazgatója, Fabricius Gábor 2020-ban egészen új vizekre evezett, és leforgatta élete első nagyjátékfilmjét. Az Eltörölni Frankot 2021-ben hatalmas elismerést hozott Magyarországnak, két kiemelt kategóriában is díjat kapott a Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon.

Reklámtörténeti mérföldkő

2021 végén a Zwack Unicum Nyrt. vezetősége úgy döntött, hogy a Republic Groupot választja reklámügynökségi partnerének az új brand kampány megvalósításához. A két ikonikus, klasszikus magyar márka útja tehát összeért. 25 év minden tudása, tapasztalata, a világsikerek, a megbízhatóság, a legmagasabb minőségű munka egy korszakokon átívelő sikertörténet újabb fontos fejezetét nyitotta meg. A magyar reklámtörténelem új fejezetét.
Megható, hogy a kampány kreatív koncepciója egyébként éppen az élet legfontosabb mérföldköveiből építkezik, azokat a pillanatokat idézi fel, amelyek nélkül nem lehetnénk azok, akik vagyunk. Azokat a pillanatokat, amelyekben nem koccinthatunk mással, csak Unicummal.

„Nem egyszerű szavakba önteni, hogy mennyire fantasztikus érzés látni, ahogy megelevenednek a reklámfilm jelenetei. Fiatalkorom óta az Unicum rendre ott volt életem hasonló momentumaiban, családi és baráti eseményeken egyaránt, így számomra képtelenség nem azonosulni a film képkockáival” – fogalmazott a koncepcióhoz való személyes kötődésével kapcsolatban Furák András, az ügynökség portfólióigazgatója.

„Azokkal a márkákkal tudunk igazán jól együttműködni, amelyekkel a közös krédónkat megtaláljuk: a célt, hogy világszínvonalú dolgot szeretnénk alkotni” – tette hozzá Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója.

A Republic Group története természetesen folytatódik tovább. Az ügynökség csakúgy, mint az elmúlt 25 évben mindig, újabb célok és kihívások felé veszi az irányt, innovatív megoldásokkal mutat utat a szakmának, illetve minőséget és megbízhatóságot garantál meglévő és leendő ügyfeleinek.

Iratkozz fel hírlevelünkre és értesülj elsőként az újdonságokról!