Stílus


Ajándék ötlet anyák napjára

Tovább olvasom

A Rolex idei 3 legmarkánsabb újítása

Tovább olvasom

Búcsút mond a Patek Philippe a sóvárgott Nautilus ref. 5711 modelljének

Tovább olvasom

adidas sportcipő

Az adidas bemutatta a Futurecraft Biofabric elnevezésű modelljét. A bioacél szálakból készült sportcipő különlegessége, hogy képes a teljes természetes lebomlásra. A Parley óceáni hulladékból gyártott futócipő után így ez már rövid időn belül a második fenntartható darab a márkától. A napokban mutatták be New Yorkban egy nemzetközi konferencián az AMSilk biotechnológiai vállalattal együttműködésben készített adidas …

férfi divat Igenyesferfi-ferfimagazin-onlinemagazin

Vannak azok a bizonyos bespoke darabok. Méretre készült, egyedi ízlés, stílus alapján, egyedi elképzeléseket megvalósítva, személyre szabott darabokat viselni egy teljesen más életérzés, legyen az a darab akár férfi cipő, férfi ing vagy éppen zakó, öltöny, kiegészítő bármi. Szaktudás, szenvedély, professzionalizmus, egyediség, aprólékos kidolgozottság jellemzi ezeket a remekműveket. Még a legelszántabbak sem mennek azonban minden …

Igenyesferfi-ferfimagazin-onlinemagazin

Egy igen mozgalmas év végéhez közeledve a The Window magazin manhattan-i fotózásán készült a most következő sorozat Röhrig Gézáról. A Kossuth-díjas magyar színészt, írót, költőt, az Oscar-díjas Saul fia című film főszereplőjét, Röhrig Gézát ezúttal egy egészen más, szinte meghökkentő szerepben láthatjuk. Forrás: thewindow.barneys.com / Fotó: Sharif Hamza / Stylist: Bill Mullen

A tudatos férfi tudatos cipője – Három márka, amely a divatot és a stílust használja, az üzenet közvetítésére: a XXI. században nem lehet elmenni a tudatosság, társadalmi felelősségvállalás, környezetszennyezés, illetve ehhez kapcsolódóan az újrahasznosítás mellett. Ma már nem csak unisex, de kifejezetten a férfi divat számára is terveznek darabokat, amelyek nem csak, hogy hordhatóak, de …

Nespresso

Több, mint tíz éve annak, hogy George Clooney először tűnt fel a Nespresso partnereként, és a hosszú kapcsolat legújabb gyümölcse az eddigi legmozgalmasabb reklámkampány, a Change Nothing, vagyis a Semmit sem változtatni. A Magyarországon október 17-én debütáló reklámfilmben George sok megpróbáltatáson esik át, hogy megóvhassa kedvenc kávéját. A történet egy stílusos Nespresso Boutique-ban indul a …

Szűcs Péter

Szűcs Péter újságíró, a PetersPlanet.travel photobloggere, korábban az év legstílusosabb férfija. Miután a Félelem nélkül élni a legnagyobb szabadság címmel megjelent, Péterrel készült interjúnk az egyik legsikeresebb volt, úgy döntöttünk, hogy elindítunk egy cikksorozatot stílus, életstílus témakörben, de egy kicsit más szemmel, ahogy eddig még máshol nem láthattátok. Elsőként egy izgalmas trendet mutatunk be: hogyan …