Mélyrepülésben a svájci órapiac
Márciusban megtörtént, ami már egy ideje várható volt: hanyatlásba fordult a svájci óraipar felfelé ívelő trendje.
Márciusban megtörtént, ami már egy ideje várható volt: hanyatlásba fordult a svájci óraipar felfelé ívelő trendje.
2022-ben a Bulgari történelmet írt az Octo Finissimo Ultra karórával, hiszen egy olyan mechanikus időmérőt alkottak meg, amely mindössze 1,8 mm vastag. A trónfosztásra azonban nem kellett sokat várni, néhány hónappal később Richard Mille bemutatta az RM UP-01 karórát a maga 1,75 mm vastagságával. A Bulgari azonban nem hagyta ezt annyiban, és most ismét rekordot állított fel: a Bulgari Octo Finissimo Ultra COSC mindössze 1,70 mm vastag.
A Patek Philippe az óragyártás csúcsa (mondhatnánk, hogy királya, de ezt a címet nyilvánvalóan egy másik márka birtokolja). Ha pedig egy első szériás automata Patek Philippe karóráról van szó, akkor az több száz millió forintot is érhet, különösen, ha az a márka egyik legfontosabb vásárlójának készült.
A Tudor és az Inter Miami együttműködésének első állomása egy standard Black Bay Chrono férfi karóra.
A Bulgari csavart egyet az óragyártás megszokott forgatókönyvén és a számlapon feltárja az időmérő belsejében ketyegő szerkezetet.
A Loro Piana sok olasz márkához hasonlóan státusz szimbólum: egy pulóver nagyságrendileg 3,2 millió forint, egy kabát akár ennek a többszörösét is kóstálhatja.
A Hamilton a mozi óramárkája. És ez nem csak annyit jelent, hogy odacsapják az időmérőjüket a főszereplő csuklójára kevéssé leplezett termékmegjelenítésként. A Hamilton karóra …
Dwayne Johnson a férfi kozmetikumok piacára is betör: Papatui névre keresztelt brandjével a minőségi, de megfizethető árú bőrápoló termékek közönségét célozza meg.
Semmi őrületes újítás, de a fehér lakk számlap miatt ez mégis egy friss opció a jól ismert és kedvelt Speedmaster karórák családjában.
Denis Villeneuve vezetésével a filmipar végre igazságot szolgáltatott Frank Herbert A Dűne című könyvének. Múlt héten bemutatták a Dűne második részét, ami még nagyobb sikert aratott, mint a 2021-es első felvonás.
Az első alkalom, hogy a Rolex eladásai átlépték a 10 milliárd dolláros határt: az óraipar egyik nehézsúlyú szereplője milliárdokat termelt, miközben piaci részesedése csaknem 30 százalékkal nőtt.
A TAG Heuer bejelentette, visszatér a márka stílusos szemüveg- és napszemüveg vonala. A TAG Heuer először 2002-ben lépett be a szemüveg piacára olyan ikonikus modellekkel, mint a Reflex vagy a 27°. A gyártás 2016 óta szünetelt, az idén érkező új kollekció az LVMH olasz szemüvegtervező csapata, a Thélios közreműködésével készült.