A férfi divat idén januárban 36.000 embert hozott össze – Pitti Uomo
Pitti Uomo – a férfi divat és stílus legjelentősebb nemzetközi vására. Évente kétszer kerül megrendezésre, legutóbb közel 36.000 látogatót vonzott Firenzébe.
Pitti Uomo – a férfi divat és stílus legjelentősebb nemzetközi vására. Évente kétszer kerül megrendezésre, legutóbb közel 36.000 látogatót vonzott Firenzébe.
Magával ragadó erő, többet akarunk belőle látni, érezni, kapni. A stílus egyedi, személyes, éppen ezért hihetetlenül izgalmas akkor, ha jól használjuk. A stílus akkor működik,… Tovább olvasom »A stílus, és ami mögötte van – A stílusos férfi 10+1 ismérve
Edzés, utazás, irodai munka – egy jó fülhallgató elválaszthatatlan társ lehet a mindennapokban, de hogyan találd meg a számodra tökéletes fülest? Az LG szakértője elmondja,… Tovább olvasom »5+1 tipp – hogyan találd meg a tökéletes fülest?
A legtöbb nő rajong a sármos színészért, a legtöbb férfi pedig gyönyörű felesége, Eva Mendes miatt irigyli a filmsztárt. Ryan Gosling néhány hónapig Magyarországon forgatta… Tovább olvasom »Férfi divat, Ryan Gosling és Budapest együtt a GQ magazinban
Az adidas bemutatta a Futurecraft Biofabric elnevezésű modelljét. A bioacél szálakból készült sportcipő különlegessége, hogy képes a teljes természetes lebomlásra. A Parley óceáni hulladékból gyártott… Tovább olvasom »Ilyen az adidas teljesen lebomló, bioacél sportcipő
Vannak azok a bizonyos bespoke darabok. Méretre készült, egyedi ízlés, stílus alapján, egyedi elképzeléseket megvalósítva, személyre szabott darabokat viselni egy teljesen más életérzés, legyen az… Tovább olvasom »Férfi divat – Hogyan képes újradefiniálni megjelenésed egy profi szabó?
Egy igen mozgalmas év végéhez közeledve a The Window magazin manhattan-i fotózásán készült a most következő sorozat Röhrig Gézáról. A Kossuth-díjas magyar színészt, írót, költőt,… Tovább olvasom »Röhrig Géza új szerepben – férfi divat
A tudatos férfi tudatos cipője – Három márka, amely a divatot és a stílust használja, az üzenet közvetítésére: a XXI. században nem lehet elmenni a… Tovább olvasom »3 menő férfi cipő, amely nem csak stílusos, de tudatos is
Több, mint tíz éve annak, hogy George Clooney először tűnt fel a Nespresso partnereként, és a hosszú kapcsolat legújabb gyümölcse az eddigi legmozgalmasabb reklámkampány, a… Tovább olvasom »WERK – Így készült a Nespresso és Clooney legújabb kampánya
Szűcs Péter újságíró, a PetersPlanet.travel photobloggere, korábban az év legstílusosabb férfija. Miután a Félelem nélkül élni a legnagyobb szabadság címmel megjelent, Péterrel készült interjúnk az… Tovább olvasom »Farmer, az örök darab – 5 tipp Szűcs Pétertől hogyan dobd fel idén ősszel!