Már nem az Apple a világ legértékesebb márkája
Az Amazon lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2023-es Global 500 ranglistája alapján.
Az Amazon lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2023-es Global 500 ranglistája alapján.
A Csepel közel 100 éve meghatározó szereplője a magyar kerékpáros világnak: kitörés a Camping kerékpár skatulyából.
Bruce Willis immáron negyedik éve dolgozik együtt a magyar energiaital márkával.
A világ leggyorsabban növekvő márkáinak rangsorában a kínai TikTok végzett az első helyen.
A százas listán a Tesla márkaértéke nőtt a legnagyobb mértékben, 275 százalékkal, 43 milliárd dollárra, ami a 47. helyre volt elég.
Bár úgy tűnhet, a csapból is kézműves sör folyik, valójában még mindig a nagyok uralják ezt a piacot.
A Lidl tovább emelte a tétet.
A százas rangsorban szereplő cégek együttes márkaértéke 2336 milliárd dollár, ami 9 százalékkal több tavalyhoz képest.
Az idei lista legnagyobb nyertese a Netflix, a Facebook viszont nagyot bukott.
De vajon mit jelent ez a gyakorlatban?
A ’90-es évek végén a csőd széléről pozicionálták magukat újra.