Gyakran Ismételt Kérdések
A legtöbben ezeket a kérdéseket teszik fel csatlakozás előtt.
Kérdésed van? Itt nagy eséllyel választ találsz rá.
Hamarosan
Az IF BUSINESS CLASS az Igényesférfi.hu online magazin klubja. A klubhoz való csatlakozással hozzáférést kapsz exkluzív tartalmainkhoz: mesterkurzusok, inspiráló történetek, portrébeszélgetések, podcastok és videók – kézzelfogható eszközök céljaid megvalósításához! Meghívót kapsz minden IF BUSINESS CLASS rendezvényre! Kedvedre válogathatsz az IF BUSINESS CLASS kiemelt partnerajánlatai között! Tapasztald meg a közösség támogató erejét és csatlakozz az IF BUSINESS CLASS zárt Facebook csoportjához is!
Hol lehet elérni az IF BUSINESS CLASS exkluzív tartalmait?
Az IF BUSINESS CLASS klub tartalmai online elérhetőek, amiket bárhonnan, bármikor el tudsz érni. Klubtagságod igénylése és a tagsági díj befizetése után megkapod a hozzáférési adataidat, mellyel az online felületen keresztül beléphetsz saját fiókodba. Ebben a fiókban fogod látni az aktuális, és korábbi tartalmakat is.
Hogyan történik a tagsági díj levonása?
Az IF BUSINESS CLASS tagsági díjának levonása minden hónap ugyanazon napján automatikus levonással újul meg a csatlakozáskor használt bankkártya segítségével, melyről e-mailben is visszajelzést küldünk. Bankkártya adataidat nem mi tároljuk, így nem is ismerjük azokat. A fizetésért az OTP Simple rendszere felel.
Sikertelen volt a tagsági előfizetési díj levonása. Mi a teendő ebben az esetben?
Sikertelen levonás esetén e-mailben küldünk tájékoztatási a sikertelen levonásról az info@igenyesferfi.hu email címről.
Amennyiben fedezethiány áll a sikertelen levonás hátterében, kérünk, hogy gondoskodj a megfelelő fedezetről mihamarabb, hogy a tagságod aktív maradhasson. Rendszerünk 10 egymást követő alkalommal/napon próbálja megismételni a levonást a bankkártyádról, majd amennyiben mindegyik próbálkozás sikertelen volt, törli a tagságodat. Újra csatlakozásra kizárólag a nyílt regisztrációs időszakban van lehetőség.
Amennyiben a sikertelen levonás hátterében az áll, hogy a bankkártyád lejárt, esetleg lecserélted azt, a tőlünk kapott e-mailben lehetőséged lesz egy linkre kattintva frissíteni a bankkártya adataidat és megadni egy új bankkártyát, melyről a későbbiekben a havi levonás történik.
Hol lehet megtalálni a levont tagsági díjak számláit?
Az IF BUSINESS CLASS klub tagsági díjairól szóló számlákat bejelentkezés után, a “Profil” menüpont alatt lehet elérni.
Hogyan lehet lemondani az IF BUSINESS CLASS klub tagságot?
Az IF BUSINESS CLASS klub előfizetés természetesen bármikor, indoklás nélkül lemondható az Általános Szerződési Feltételekben megjelölt módok valamelyikén. A lemondást legegyszerűbben bejelentkezés után a “Profil” menüpont alatti “Lemondom a tagságot” gombra kattintva teheted meg. A legrövidebb előfizetési időszak 30 nap, tehát a tagság a következő fordulónapig aktív marad.
Csatlakoztam a klubhoz, de nem kaptam semmilyen visszaigazolást. Mi a teendő ebben a helyzetben?
Elképzelhető, hogy a levelező rendszered nem a beérkező e-mailek mappába tette a visszaigazolást. Nézd meg a “Spam”, “Levélszemét”, “Promóciók”, “Közösségi” mappákban is. Ha ezek után sem találod a levelet, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@igenyesferfi.hu email címen.
Az IF BUSINESS CLASS klub félévente nyitja meg kapuit az új tagok előtt. Iratkozz fel a ezen a linken a váróslistára és értesülj elsőként a legközelebbi csatlakozási lehetőségről!