Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac.
4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac.
Az első teljes évben, 2020-ban egy Interspar méretű áruház forgalmát tervezik online lebonyolítani.
Az Extreme Digital és az eMAG fúziós szándékát a felek bejelentik a versenyhatóságnál is, így a tranzakció zárására és az egyesülésre a GVH jóváhagyását követően, várhatóan 2019 harmadik negyedévében kerülhet sor.
A Glami legfrissebb, a magyar online divatpiac helyzetére irányuló kutatása szerint.
A toplista szereplői tavaly együttesen mintegy nettó 135 milliárd forint forgalmat realizáltak online értékesítésből.
Egyesek szerint a mai technológiai és piaci környezetben, a bérelhető webáruházak és a terjedő dropshipping korában egy webshopot beindítani egyáltalán nem nehéz, és nem igényel nagy befektetést.