Újra az Apple a világ legértékesebb márkája
Az Apple a világ legértékesebb márkája, míg a tavaly listavezető Amazon a negyedik helyre esett vissza a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2023-es Global 500 ranglistája alapján.
Az Apple a világ legértékesebb márkája, míg a tavaly listavezető Amazon a negyedik helyre esett vissza a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2023-es Global 500 ranglistája alapján.
Ez az első alkalom, hogy az aranyérmet a Mandarin Oriental szerezte meg, orrhosszal előzve meg az Oetker Collectiont, melynek szerteágazó portfóliójába 12 luxusszálloda tartozik, köztük a párizsi Le Bristol, a franciaországi Antibesben található Hotel du Cap-Eden-Roc és a londoni The Lanesborough.
Úgy tűnik, hogy a marketingtervnek már nemcsak egy terméket kell eladnia – a szakértők szerint a legjobbak életstílust hirdetnek, a közösség és akár az önfejlesztés ígéretével együtt. Bónusz pont, ha a kampányban szerepel a Barbie rózsaszín.
A Coca-Cola sem hagyta szó nélkül a történteket.