cikkek a tagben

Movember Magyarország


Mire számíts az éves urológiai prosztata szűrésen?

Tovább olvasom

Movember 2015 – Milyen a tudatos férfi? Interjú Honti Dániellel

Tovább olvasom

“A magyar férfi akkor megy orvoshoz, ha viszik”

Tovább olvasom

prosztata, prosztata rákszűrés

A hazai legnagyobb humanitárius szervezet is csatlakozott a Movember Mozgalomhoz. November 24-én, ingyenes PSA szűréssel egybekötött véradást lesz a Magyar Vöröskereszt Arany János úti székházában. A véradásra és a szűrésre való eljutást a Taxify okostaxi cég ingyenes buszjárattal segíti. November hónap 2009 óta itthon is a prosztatarák, a megelőzés, a rendszeres szűrővizsgálatokra történő felhívás hónapja. …

prosztata rákszűrés

A Movember Magyarország Egyesület idén elkészített egy igazán különleges és érzelem gazdag filmet, amely a családok, gyerekek szemszögéből kéri a felelős apukákat és nagyapákat, hogy menjenek el rákszűrésre. Mert apa csak egy van:

prosztatarák - urológiai szűrés

Novemberben évről-évre nagyobb figyelmet kap a férfiakat veszélyeztető prosztatarák, és az ennek megelőzésére szolgáló éves prosztataszűrés. A Movember Hungary egyesületnek köszönhetően itthon is egyre több mindenkihez jut el az információ, miszerint 40-45 éves kortól a férfiaknak évente ajánlott prosztata szűrésre elmenni prevenciós célzattal. A szervezők idén úgy döntöttek, hogy az idei kampányt már most elkezdik …

Honti Dániel Movember Magyarország

Meg lehet előzni egy bajusszal a prosztatarákot? A szakkönyvekben erre a kérdésre választ biztos, hogy nem kapunk, valamiért mégis egyre több férfi növeszt bajuszt, ha eljön november. A Movember mozgalom szerint ugyanis, már egy bajusszal is felhívhatjuk a férfiak figyelmét az egészségük megőrzésére és a rendszeres prosztatavizsgálatra. Immáron harmadik alkalommal beszélgettünk Honti Dániellel, a magyar …

Movember 2015

A magyar férfi akkor megy orvoshoz, ha viszik – ezen az ironikusan humoros, de sajnos valós tényeken álló kijelentésen próbálnak a Movember Hungary mozgalmához csatlakozó orvosok, közéleti személyiségek és önkéntesek változtatni és kampányolni a férfiak egészségéért. A szemléletformáló kampány figyelemfelkeltő eleme a már itthon is hagyományosnak számító bajusznövesztés. A lelkes résztvevők novemberben egy hónapon át …