9 ezer dolláros luxuspulcsi, amiért a perui munkások szinte ingyen dolgoznak
A Loro Piana sok olasz márkához hasonlóan státusz szimbólum: egy pulóver nagyságrendileg 3,2 millió forint, egy kabát akár ennek a többszörösét is kóstálhatja.
A Loro Piana sok olasz márkához hasonlóan státusz szimbólum: egy pulóver nagyságrendileg 3,2 millió forint, egy kabát akár ennek a többszörösét is kóstálhatja.
A Hamilton a mozi óramárkája. És ez nem csak annyit jelent, hogy odacsapják az időmérőjüket a főszereplő csuklójára kevéssé leplezett termékmegjelenítésként. A Hamilton karóra …
Dwayne Johnson a férfi kozmetikumok piacára is betör: Papatui névre keresztelt brandjével a minőségi, de megfizethető árú bőrápoló termékek közönségét célozza meg.
Semmi őrületes újítás, de a fehér lakk számlap miatt ez mégis egy friss opció a jól ismert és kedvelt Speedmaster karórák családjában.
Denis Villeneuve vezetésével a filmipar végre igazságot szolgáltatott Frank Herbert A Dűne című könyvének. Múlt héten bemutatták a Dűne második részét, ami még nagyobb sikert aratott, mint a 2021-es első felvonás.
Az első alkalom, hogy a Rolex eladásai átlépték a 10 milliárd dolláros határt: az óraipar egyik nehézsúlyú szereplője milliárdokat termelt, miközben piaci részesedése csaknem 30 százalékkal nőtt.
A TAG Heuer bejelentette, visszatér a márka stílusos szemüveg- és napszemüveg vonala. A TAG Heuer először 2002-ben lépett be a szemüveg piacára olyan ikonikus modellekkel, mint a Reflex vagy a 27°. A gyártás 2016 óta szünetelt, az idén érkező új kollekció az LVMH olasz szemüvegtervező csapata, a Thélios közreműködésével készült.
A titán könnyű súlyának köszönhetően az elmúlt 10 évben egyre népszerűbb anyaggá vált az óragyártók körében. Most a Zenith a közkedvelt Chronomaster Sport modelljénél vetette be ezt az anyagot, hogy könnyed viseletet nyújtson az új időmérő a rajongóknak.
A svájci óraipar még tavaly is rekordeladásokat tudott elérni, bár az év második felében erőteljes lassulás volt megfigyelhető, a másodlagos piacon pedig már 2022-ben 20%-os volt a visszaesés, mostanra pedig inkább behúzták a kéziféket.
A Piaget Polo visszatért. Nem a modern Polo, amelyet a Piaget 2016-ban mutatott be a kortárs sportóra változataként, hanem az eredeti, sportosan elegáns Polo, amelyet először 1979-ben dobtak piacra.
A 2023-as év a svájci óraipar számára is a kiszámíthatatlanságról szólt. Ugyan az egész évet nézve rekordeladásokat értek el a svájci óragyártók, azonban az év első feléhez képest a második hat hónapban lassult az értékesítések üteme.
Január elején került megrendezésre a 105. Pitti Uomo Firenzében. A férfiaknak szóló nemzetközi divatseregszemlén Aldo Farinola egy magyar szabóság, a Dress Me and You által készített törtfehér téli szövetkabátban vonult fel. Elsőként viselt olasz modell hazai szabóság által készített ruhadarabot az eseményen.