stílus

Zegna - férfi divat - férfi stílus - online férfimagazin

Zegna: textilgyártóból a világ legnagyobb férfiruha márkája

A piemonti Alpokban élő Zegna család feje eredetileg órásmester volt, majd vett egy malmot és egy gyapjúszövő üzemet, és feltehetőleg a legvadabb álmaiban sem gondolta volna, hogy a vezetéknevével fémjelzett cég lesz az első olasz márka, amely 2021-ben belép a New York-i tőzsdére, mint a világ legnagyobb, 1,3 milliárd eurós bevételt elkönyvelő férfiruházati márkája.

Grand Seiko férfi karóra - férfi divat - férfi stílus - online férfimagazin

Szamurájkardok ihlették a Grand Seiko legújabb óráit

A Grand Seiko újabb időmérőkkel egészítette ki a Heritage kollekcióját. Mindhárom órát a katana, a japán kard ihlette, amely egyensúlyáról, szépségéről és kézműves voltáról ismert. Az órák kizárólag az Egyesült Államokban érhetőek el.

hermes - birkin táska - HBO Max

Egyre többen bírálják az Hermést értékesítési gyakorlata miatt

A Hermés francia divatház híres arról, hogy egyes termékeit – mint például az ikonikus Birkin vagy Kelly táskafazonokat – bizony csak jelentős várakozási idő leteltével lehet megvásárolni. Jogos önvédelmi mechanizmusnak tűnik ez a cég részéről, de mások tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak tartják azt, ahogy a márka rá szeretne tukmálni a vásárlókra sok olyan terméket is, amelyek azoknak egyáltalán nem is kellenek.

flip-flop - nyári férfi divat - férfi stílus - online férfimagazin

A strandpapucs, amely meghódította a világot: a flip-flop története

A magyarul vietnami papucsnak is nevezett egyszerű konstrukciót valójában az amerikaiak terjesztették el a 60-as években, akik viszont az inspirációt a II. világháborúban, Japánban szerezték. Ma már mindenhova (is) felvesszük a lábujjak között pántos lábbelit, de jól tesszük-e? Ennek járunk most utána!