Erre a sneakerre esküszik most Pedro Pascal
Pedro Pascalt nemrég Los Angelesben és New Yorkban kapták lencsevégre új kedvenc sneakerjében.
Pedro Pascalt nemrég Los Angelesben és New Yorkban kapták lencsevégre új kedvenc sneakerjében.
Az elsősorban urbánus használatra, inkább férfi divatra tervezett sportcipők, a dizájner sneakerek világa egy külön szubkultúra.
Pachert Balázs sneakerekre épülő biznisze Budapesten már bizonyított, a Cápákhoz egy 200 millió forintos befektetésért jött a nemzetközi terjeszkedéshez, amelyért 10 százalékot lett volna hajlandó átadni cégéből.
.SWOOSH néven a Nike elindította digitális közösségét a metaverzumban, ahol a kreatív sneakerheadek megtervezhetik saját virtuális sportcipőjüket.
Az MSCHF művészeti kollektíva és Jimmy Fallon együttműködésének köszönhetően született meg a deszkás cipő, amelyből garantáltan nem lesz két egyforma darab: minél többet viseled ugyanis, annál színesebb lesz.
Peter Moore legendás tervező, a mai sneaker kultúra meghatározó alakja április 29-én pénteken, 78 éves korában elhunyt, alkotásai azonban tovább őrzik majd a nevét. Munkássága felbecsülhetetlen, most négy legfontosabb dizájnjával emlékezünk rá.
A streetwear korszakában többen járnak sportcipőben, mint valaha. Kényelmes, menő, akár egész extravagáns modellekben.
Kobe Bryant sem volt elégedett az együttműködéssel.
Jason Momoa legfőképp filmes szerepeiről és a vásznon látott formához szükséges edzéstervéről ismert, így talán kevesebben tudják, hogy a környezetvédelem a szívügye.
128 millió forintnak megfelelő dollárt fizetett érte egy kanadai gyűjtő.
Felejthetetlen darabok, amelyek nemcsak a filmvásznon, de a való életben is nagy sikert arattak.