15 illemszabály, ami soha nem megy ki a divatból
“Hímneműnek lenni születés kérdése, férfinak lenni kor kérdése, úriembernek lenni viszont választás kérdése!”
“Hímneműnek lenni születés kérdése, férfinak lenni kor kérdése, úriembernek lenni viszont választás kérdése!”
Kerülj egy lépéssel közelebb a sikeres tárgyaláshoz! 9 jel, amelyet ismerve könnyebben fogod irányítani a tárgyalást úgy, hogy közben szimpátiát és magabiztosságot sugárzol.
„Az udvariasság hamis pénz: takarékoskodni vele az intelligencia hiányát jelenti.” Arthur Schopenhauer német filozófus Az előzőekben arról írtam Nektek, hogy milyen alapvető szervezési munkálatok szükségesek… Tovább olvasom »Szervezéstől a tárgyalóasztalig – tárgyalóasztaltól a megállapodásig – II.
„A szervezés az, amit azelőtt csinálsz, mielőtt csinálni kezdesz valamit, hogy amikor csinálod, ne zavarodj össze.” Alan Alexander Milne Amikor egy fontos üzleti tárgyalásra készülünk,… Tovább olvasom »7 lépés – szervezéstől a tárgyalóasztalig I. rész
Előfordulhat akár velünk is, hogy meghívást kapunk egy díszétkezésre, legyen az akár egy esküvő, Michelin-csillagos étterem vagy esetleg egy diplomáciai étkezésen való részvétel. Ezekben a… Tovább olvasom »Minden, amit az étkezési protokollról tudni érdemes
„Citius – Altius – Fortius” (avagy Gyorsabban – Magasabbra – Erősebben).Biztos sokan közületek is felismertétek az idézetet, hisz ez az Olimpia jelmondata. Gondoltam, mivel lassan… Tovább olvasom »Olimpiai protokoll – 3 érdekesség, amit eddig nem tudtál!
Amikor elmegyünk egy első randira vagy találkozunk egy új üzleti partnerünkkel már sokszor említettem, hogy az első benyomásnak milyen meghatározó szerepe van. “Being a gentleman… Tovább olvasom »13+1 éttermi illemszabály, amit neked is illik ismerni!
Az üzleti életben sajnos még mindig gyakran találkozni olyan alapvető illem és etikett hibákkal, tévedésekkel, amelyeket kis odafigyeléssel nagyon könnyű elkerülni, ezzel pedig jelentősen lehet… Tovább olvasom »3 gyakori üzleti etikett hiba, amit Te is elkövethetsz – így kerüld el őket!
„A mindenség természetéhez tartozik, hogy az a személy, akire mindig tíz percet kell várni, azon egyetlen, kivételes alkalommal, amikor épp az ember késik ugyanennyit, legalább… Tovább olvasom »Hogyan alkalmazkodj a későkhöz és hogyan ne késs el mindenhonnan?
Munkám során rengeteg telefonbeszélgetést folytatok le üzleti témában. A telefon mindennapi használati eszköz a munkahelyen és az otthonunkban egyaránt. A telefonhívásra úgy kell tekintenünk, mint… Tovább olvasom »Telefonhívás – üzleti kommunikáció
Szakmám során, sokszor találkozom azzal a ténnyel, hogy a diplomácia világának részletei még napjainkban sem ismertek. Azt gondolom, hogy alapvető diplomáciai ismeretekkel mindenkinek rendelkeznie kellene.… Tovább olvasom »5 fontos fogalom, amit neked is tudni kell a diplomáciai protokollról